Reméljük, hogy elégedett a tőlünk vásárolt termékekkel vagy a tőlünk kapott szolgáltatásokkal. Ha azonban valamivel nem elégedett, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal, hogy panaszát kivizsgálhassuk és orvosolhassuk.

 

Reklamációja elküldéséhez szíveskedjen a kapcsolatfelvételi nyomtatványt használni, majd ellenőrizni e-mail fiókja bejövő leveleit. Ha reklamációjával kapcsolatban további információkat szeretne közölni, azt megteheti a tőlünk kapott értesítő e-mailre válaszolva.   

 Ha reklamációját illetően további információkra van szükségünk, ügyfélszolgálati csapatunk egy tagja felveszi Önnel a kapcsolatot. Reklamációja eredményéről és a következő lépésekről tájékoztatni fogjuk Önt.

 

Az alábbiakban néhány Gyakran Ismételt Kérdéssel szeretnénk a segítségére lenni: 

 

Szállítási problémák 

 

A csomagom/a termékek sérültek  

Elveszett a csomagom? 

Nem kaptam meg a csomagomat, pedig a nyomonkövetés státusza "kiszállítva"  

A csomagom hiányos   

Rossz árut kaptam, vagy több terméket, mint amennyit rendeltem.  

Más vevő rendelését kaptam meg  

 

Termékproblémák 

 

A termék nem olyan, amilyennek vártam

A háziállatom nem szereti az eledelt  

A termék működése leállt

A beszállító visszahívja az eledelt, amit használok