Reméljük, hogy elégedett a tőlünk vásárolt termékekkel vagy a tőlünk kapott szolgáltatásokkal. Ha azonban valamivel nem elégedett, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal, hogy panaszát kivizsgálhassuk és orvosolhassuk.
Reklamációja elküldéséhez szíveskedjen a kapcsolatfelvételi nyomtatványt használni, majd ellenőrizni e-mail fiókja bejövő leveleit. Ha reklamációjával kapcsolatban további információkat szeretne közölni, azt megteheti a tőlünk kapott értesítő e-mailre válaszolva.
Ha reklamációját illetően további információkra van szükségünk, ügyfélszolgálati csapatunk egy tagja felveszi Önnel a kapcsolatot. Reklamációja eredményéről és a következő lépésekről tájékoztatni fogjuk Önt.
Az alábbiakban néhány Gyakran Ismételt Kérdéssel szeretnénk a segítségére lenni:
Szállítási problémák
A csomagom/a termékek sérültek
Nem kaptam meg a csomagomat, pedig a nyomonkövetés státusza "kiszállítva"
Rossz árut kaptam, vagy több terméket, mint amennyit rendeltem.
Más vevő rendelését kaptam meg
Termékproblémák
A termék nem olyan, amilyennek vártam