Előfordulhat, hogy a csomagok kiszállítása tőlünk független okok miatt késik. Ha úgy gondolja, csomagjának már meg kellet volna érkeznie, kérjük a feladásról szóló értesítő e-mailben található linkre kattintva ellenőrizze annak aktuális kiszállítási státuszát, vagy keresse fel szállító partnerünk webhelyét és írja be csomagja nyomonkövetési azonosítóját.
Ha csomagja kiszállítási státusza Hiányos cím/Hibás Cím, kérjük a probléma megoldása érdekében vegye fel a kapcsolatot közvetlenül kiszállító partnerünkkel.
Ha a nyomonkövetési információk több napon át nem frissülnek, vagy további segítségre van szüksége, kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Kérjük, készítse elő az alábbi adatokat, hogy minél gyorsabban segíthessünk Önnek:
- Rendelésének száma és nyomonkövetési azonosítója / ügyfélszáma
- Az okot, amiért hozzánk fordul
- Hogy a vásárlási összeg visszatérítését vagy a termékek cseréjét szeretné
Hogy kiderítsük, hol akadt el a csomagja, fel fogjuk venni a kapcsolatot a kiszállító partnerünkkel. Tudjuk, hogy minél hamarabb szeretné megkapni csomagját, így amint módunkban áll, tájékoztatjuk annak státuszáról.