Logó Áttekintés
  • Rendelések
  • Szállítás
  • Termék
  • Áruvisszaküldés és reklamáció
  • Felhasználói fiók
  • Vásárlás nálunk
  • Lépjen velünk kapcsolatba
Leírás Szállítás

Szállítással kapcsolatos problémák

A csomagok/termékek sérültek

Ha sérült csomagot, vagy terméket kapott, kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.   Kérjük, készítse elő az alábbi adatokat, hogy minél gyorsabban segíthe...

Elveszett a csomagom?

Előfordulhat, hogy a csomagok kiszállítása tőlünk független okok miatt késik. Ha úgy gondolja, csomagjának már meg kellet volna érkeznie, kérjük a feladásró...

Nem kaptam meg a csomagom, pedig a nyomonkövetési státusza ,,kiszállítva”

Ha nem találja csomagját, és nem tájékoztatták arról, hogy valamilyen arra alkalmas biztonságos helyre tették, vagy szomszédjánál hagyták, kérjük forduljon ...

A csomagom hiányos

Ha nem kapott meg minden Ön által rendelt terméket, kérjük először ellenőrizze, nem több csomagban fogják-e rendelését kiszállítani. Ezt az információt a fe...

Rossz termékeket kaptam

Ha rossz termékeket, vagy nem megfelelő mennyiségű terméket kapott, kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.   Kérjük, készítse elő az alábbi adatokat, hog...

Más vevő rendelését kaptam meg

Ha más vevő csomagját kapta meg, kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.