Az alábbi fizetési módokat fogadjuk el: Bankkártya / hitelkártya (Visa, Mastercard) PayPal Banki átutalás Utánvétes fizetés Apple Pay Mindegyik f...
Ha ki szeretné választani a fizetési módot, ezt megteheti “myzooplus” fiókjában a Személyes információk menüpont alatt a Fizetés mezőnél a Módosítás lehetős...
Sok oka lehet annak, hogy meghiúsul a bankkártyás/hitelkártyás fizetés. A következők a leggyakoribbak: Helytelen kártyaszámot, lejárati dátumot vagy CVC k...
Ha PayPal-os fizetése sikertelen volt, akkor a fizetés újbóli megkísérlésének lehetősége meg fog jelenni pár percen belül “myzooplus” fiókjában a Rendelések...
Ha ilyen történik, szükségünk van a tranzakció pontos dátumának, az átutalt összeg és a címzett megerősítésére. Kérjük, használja a kapcsolatfelvételi ű...