Logó Áttekintés
  • Rendelések
  • Szállítás
  • Termék
  • Áruvisszaküldés és reklamáció
  • Felhasználói fiók
  • Vásárlás nálunk
  • Lépjen velünk kapcsolatba
Leírás Rendelések

Fizetés

Milyen fizetési módokat kínálunk?

Az alábbi fizetési módokat fogadjuk el: Bankkártya / hitelkártya (Visa, Mastercard) PayPal Banki átutalás   Mindegyik fizetési módunk teljesen bizton...

Hogyan választhatom ki vagy módosíthatom a fizetési módot?

Ha ki szeretné választani a fizetési módot, ezt megteheti “myzooplus” fiókjában a Személyes információk menüpont alatt a Fizetés mezőnél a Módosítás lehetős...

Meghiúsult a bankkártyás/hitelkártyás fizetés - mit kell tennem?

Sok oka lehet annak, hogy meghiúsul a bankkártyás/hitelkártyás fizetés. A következők a leggyakoribbak: Helytelen kártyaszámot, lejárati dátumot vagy CVC k...

Meghiúsult a PayPal-os fizetés - mit kell tennem?

Ha PayPal-os fizetése sikertelen volt, akkor a fizetés újbóli megkísérlésének lehetősége meg fog jelenni pár percen belül “myzooplus” fiókjában a Rendelések...

Fizetési emlékeztetőt kaptam annak ellenére, hogy már kifizettem a rendelésem.

Ha ilyen történik, szükségünk van a tranzakció pontos dátumának, az átutalt összeg és a címzett megerősítésére.   Kérjük, használja a kapcsolatfelvételi ű...

  • Rólunk
  • Karrier
  • Befektetőknek
  • Impresszum
  • Általános szerződési feltételek
  • Elállási nyilatkozat
  • Elemek és akkumulátorok hulladékkezelése
  • Kapcsolat
  • Szállítási költség és idő
  • Fizetési módok
  • Partnerprogram
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Opt-out
© zooplus SE