Sok oka lehet annak, hogy meghiúsul a bankkártyás/hitelkártyás fizetés. A következők a leggyakoribbak:
- Helytelen kártyaszámot, lejárati dátumot vagy CVC kódot adott meg.
- A kártyát elutasították, mert nincs rajta megfelelő fedezet.
- Kártyája elérte a maximális terhelések számát az adott időszakban.
Ha bankkártyás/hitelkártyás fizetése sikertelen, rendelését létrehozzuk, 7 napra felfüggesztjük, majd automatikusan töröljük, amennyiben nem történik meg a fizetés.
Kérjük, ellenőrizze kártyája adatait és próbálja meg újra a fizetést ugyanazzal a kártyával vagy adjon hozzá egy új kártyát.
A fizetés újbóli megkísérlésének lehetősége pár percen belül megjelenik “myzooplus” fiókjában a Rendelések menüpont alatt. Ahhoz, hogy ez láthatóvá váljon, először kattintson az adott rendelésnél a Részletek gombra. E-mailben is küldeni fogunk fizetési emlékeztetőt egy linkkel, melyen keresztül újra megpróbálhatja a fizetést.