A hibaüzenetek különböző okokból jelentkezhetnek.   

 

Ha hibaüzenetet kap webhelyünkön, próbálkozzon a következő lépésekkel: 

  • Töltse újra az oldalt vagy indítsa újra a böngészőt    
  • Jelentkezzen ki és jelentkezzen be újra "my zooplus" felhasználói fiókjába. 
  • Törölje a böngésző gyorsítótárát és sütijeit (cache & cookies) 
  • Ha lehetséges, használjon másik böngészőt vagy másik eszközt 

  

Ha ezek a lépések nem oldják meg a problémát, nagy segítségünkre lenne, ha elküldené nekünk a hibaüzenet képernyőfotóját (screenshot), valamint minden részletet arról, hogy mikor és melyik oldalon jelentkezett a hiba, és Ön mit próbált tenni, amikor az üzenetet kapta.  

 

A következőkre is szükségünk van: 

  •     Az Ön által használt operációs rendszer (Windows, iOS stb.) és annak verziószáma  
  •     A használt böngésző, és annak verziószáma  

 

Amennyiben további segítségre lenne szüksége, szíveskedjen kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal.