A hibaüzenetek különböző okokból jelentkezhetnek.
Ha hibaüzenetet kap webhelyünkön, próbálkozzon a következő lépésekkel:
- Töltse újra az oldalt vagy indítsa újra a böngészőt
- Jelentkezzen ki és jelentkezzen be újra "my zooplus" felhasználói fiókjába.
- Törölje a böngésző gyorsítótárát és sütijeit (cache & cookies)
- Ha lehetséges, használjon másik böngészőt vagy másik eszközt
Ha ezek a lépések nem oldják meg a problémát, nagy segítségünkre lenne, ha elküldené nekünk a hibaüzenet képernyőfotóját (screenshot), valamint minden részletet arról, hogy mikor és melyik oldalon jelentkezett a hiba, és Ön mit próbált tenni, amikor az üzenetet kapta.
A következőkre is szükségünk van:
- Az Ön által használt operációs rendszer (Windows, iOS stb.) és annak verziószáma
- A használt böngésző, és annak verziószáma
Amennyiben további segítségre lenne szüksége, szíveskedjen kapcsolatba lépni ügyfélszolgálatunkkal.