Célunk, hogy minden rendelést olyan hamar kiszállítsunk, amilyen hamar csak lehetséges. Minden leadott rendelést – kivéve a banki átutalással fizetetteket – szinte rögtön továbbítunk raktárunkba feldolgozásra, amint a fizetésről szóló visszaigazolást megkaptuk. Még hétvégén is!
Mindazonáltal, ha törölni szeretné rendelését, annak státuszától függően ,,myzooplus” fiókjában megteheti azt.
Keresse fel ,,my zooplus” fiókja ,,Rendelések” menüpontját. Keresse meg a rendelést, amit törölni szeretne, majd kattintson a ,,Részletek”, majd a ,,Rendelés törlése” menüpontra. Válassza ki a törlés okát, majd kattintson a ,,Törlés”-re. Ekkor egy felugró ablakban meg kell erősítenie, hogy valóban törölni szeretné-e a rendelést. Ezután e-mailben fog kapni egy értesítést a törlésről.
A pénzvisszatérítési folyamatot azonnal megkezdjük. Tájékoztatjuk, hogy az Ön által választott fizetési módtól függően annak feldolgozása akár 14 munkanapot is igénybe vehet. Köszönjük szíves megértését és türelmét.
Kérjük, vegye figyelembe:
A törlés opciójának megjelenése ,,myzooplus” fiókjában attól függ, milyen státuszban van rendelése, valamint, hogy milyen fizetési módot választott.
Ha a törlés opciója nem elérhető, kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz, ha törölni szeretné rendelését. Sajnálatos módon azonban nem tudjuk garantálni, hogy a törlés még lehetséges lesz.
Ha nem tudjuk törölni rendelését és a kiszállítás már folyamatban van, akkor visszautasíthatja a csomag átvételét. Ebben az esetben kiszállító partnerünk vissza fogja juttatni nekünk csomagját.
Ha rendelését már kiszállították, a nem kívánt termékeket átvételüktől számított 14 napon belül visszaküldheti. Kérjük, a további részletekért keresse fel Áruvisszaküldés és reklamáció című tájékoztatónkat.